Doorgaan naar hoofdcontent

HipHoi kit - september

Hallo allemaal,
In september is er weer een super leuke HipHoi maandkit uitgekomen. Deze keer met de titel "Pink Rockabilly". Uiteraard heb ik een leuk inspiratie voorbeeld voor jullie gemaakt met deze kit. 
Hopelijk krijgen jullie nu nog meer ideetjes wat je allemaal kunt maken met deze kit. 

Heb je deze kit gemist? Hij is nog te bestellen, los of als abonnement. 
Bij deze de directe link voor de losse kit:
Toch liever een abonnement? Mail ons dan even:
info@hip-hoi.nl


Zoals jullie zien heb ik ook de fuse gebruikt. Vergeet hem gewoon af en toe te gebruiken en dat is zonde. Vandaar nu weer uit de kast gepakt en aan de slag gegaan ;). 


Bij het pakket zitten leuke tekstballonen van het leuke merk: Dutch Doobadoo. Heb mijn mini Distress inktjes erbij gepakt en de teksten een kleurtje gegeven. Zo kun je ze de kleur geven dat het best bij jou project past en dat is leuk. Uiteraard is zijn de mini Distress inktjes ook bij HipHoi te bestellen:
Zit jou kleur en niet bij? 
Mail ons dan en wij bestellen het voor je. 
info@hip-hoi.nl


Doordat de tekst wolkjes erg gedetailleerd zijn is het opplakken hiervan op je project best lastig. Tenminste dat ervaar ik zelf wel. Veel van jullie kennen vast de glossy accent wel.... wist je dat dit super handig is om de fijne priegel werkjes mee op te plakken? Dit heb ik gebruikt voor de tekst wolkjes op te plakken. 
Uiteraard ook te bestellen via HipHoi. 


Doordat ik de fuse gebruikt heb, kon ik een schudgedeelte gemaakt op mijn kaart. Weer eens iets anders. Zelf ben ik blij met het resultaat. 

In het schudgeelte kun je zelf bepalen wat je er in doet en hoeveel. 


Het meisje heb ik ingekleurd met mijn Zig markers. Heerlijk rustgevend om mee te kleuren. 




 
Dit was mijn creatie van de maandkit van september. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of ik jullie wat ideetjes mee heb kunnen geven. 

Een reactie achterlaten ben ik altijd blij mee. Altijd leuk om te lezen wat jullie ervan vinden :). 

Tot de volgende keer,
Groetjes Antoinette

www.hip-hoi.nl

Reacties

  1. hij is super gaaf geworden antoinette zo met schut gedeelte er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave uitwerking met deze maandkit. Die stempel is erg schattig en leuk om er een shaker in te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt Claudia voor je compliment :).
      Vond het inderdaad leuk om er een shaker kaart van te maken. Doordat ik er vellum in gedaan heb zie je een gedeelte van achtergrond ook wat lichter.

      Verwijderen
  3. Superleuk om een shaker pocket te maken met de kit. Ik vrees dat de fuse en ik nooit vriendjes zullen worden en durf m niet aan te schaffen.
    En wat heb je de stempel mooi ingekleurd!

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik nu ook Marit, weer eens iets anders om er een schudgedeelte op te plaatsen. Zonde Marit.... de fuse is zo leuk. Al moet ik zeggen dat ik hem ook te weinig pak hoor, maar de bedoeling is om hem zeker weer vaker te gaan gebruiken. Bedankt voor je compliment, heerlijk met mijn zigjes ingekleurd :).

      Verwijderen

Een reactie posten