Doorgaan naar hoofdcontent

HipHoi verloot iets leuks.... bij 50 volgers van mijn blog!

Hallo volgers van mijn blog,
Doen jullie ook mee.... binnenkort verloot ik iets leuks.
Het is nu 15 februari, dus dacht zet dit bericht nog een keertje bovenaan op mijn blog. Zodat iedereen nog de kans heeft om mee te doen met deze Candy.
Lees goed wat je moet doen om kans te maken en vergeet je naam hieronder niet in te vullen!!!

Groetjes Antoinette

--------------------------

De meeste volgers weten dat ik ook een eigen webwinkel heb met de naam HipHoi....
Mijn winkeltje bestaat in februari 1 jaar! Daarom lijkt het mij leuk om iets leuks te verloten.


Wat moet je doen:
1. Volger worden van mijn blog, als je dit al bent TOPPIE.....
2. Plaats mijn logo van HipHoi op je blog (je mag er ook een leuk blog bericht van maken met mijn logo hierbij), zie hieronder en link deze naar dit bericht. Zet erbij dat het om een Verrassing Candy gaat van HipHoi.
3. Zet als laatst jou naam hieronder neer met een link naar jou blog.



Mijn webwinkeltje kan nog wel wat reklame gebruiken, dus vandaar dat dit een leuke manier is.
Als het een succes is, dan ga ik dit vaker doen. Dus doe je ook mee??


De Candy loopt tot ik 50 volgers heb..... zou leuk zijn als dit 28 februari is!!!


Groetjes Antoinette

Reacties

  1. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt, zo ben ik ook op jou blog terecht gekomen en zag dat je een verrassingscandy weggeeft. Leuk ik doe graag mee. Succes en groeten van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja,
      Welkom op mijn blog, wat leuk dat je ook meedoet met de Candy. Liefs Antoinette

      Verwijderen
  2. Heb je logo op mijn blog gezey,wat leuk dat je winkel al bijna 1 jaar bestaat en daarvoor een candy weggeeft.Doe graag mee.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,
      Super dat je ook meedoet met mijn Candy. Ja het gaat hard, maar je merkt ook dat je er veel voor moet doen om bekend te worden :).... maar ook dat is wel leuk om te doen.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  3. Hoi Antoinette,
    Ben al een poosje volger, leuk dat je een candy weggeeft...

    Liefs van Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans,
      Wat leuk dat je meedoet met de Candy.... ben benieuwd of hij er snel uit kan :).

      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  4. Ik breng je even een tegenbezoekje.......leuke blog hoor en wat een leuke creaties! En dan val ik ook nog met mijn neus midden in een candy, daar doe ik natuurlijk graag aan mee!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rachel,
      Wat leuk dat je ook een bezoekje op mijn blog komt nemen.
      Super dat je meedoet.... hopelijk gaat de Candy er snel uit. :)

      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  5. Hoi Antoinette, Wat leuk een candy!! Ik zal eens gauw in je winkeltje kijken..!! Leuk dat je ook op mijn blog bent geweest! Doe je ook mee met mijn candy?!!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hanneke,
      Super dat je meedoet en dat je ook een keer in mijn shopje komt kijken :).
      Zal morgen ook jou Candy op mijn blog zetten.
      Groetjes Antoinette

      Verwijderen
  6. Heel apart Antoinette maar geloof dat ik dit eventjes gemist hebt, nou je candy staat inmiddels op mijn blog hoor. Ik hoop dat je snel de 50 volgers gaat halen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      Wat leuk dat je ook meedoet met mijn candy.... het gaat de goede kant op hoor.... Zit al aan de 27 volgers :).
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  7. Hallo Antoinette, nou ik wil wel meedoen hoor lijkt me leuk .
    ik ben volger geworden en ik ga je ook op mijn blog zetten.
    maar kom ook een keertje bij mij .
    http://rianne-rizanti.blogspot.nl
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rianne,
      Leuk dat je nu ook volger bent van mijn blog. Waardeer ik heel erg.
      Gezellig dat je met mijn Candy mee doet. Uiteraard ben ik ook volger bij jou geworden.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  8. Wat leuk. Via via kwam ik op je blog. Ik ben volger geworden en zet hem op mijn blog. Kom je ook eens kijken.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anke en Tessa,
      Bedankt voor het meedoen, leuk.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  9. Leuke blog, leuk dat je hoopt dat je voor 31 februari de 50 volgers gehaald hebt.
    Bij mij gaat hij maar tot 28.
    Doe graag mee.
    Heb je al gezien dat je de 50 volgers candy bij Esmee hebt gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda,
      Leuk dat je ook volger bent geworden van mijn blog. Hoe meer volgers hoe gezelliger :). Wat leuk dat ik bij Esmee gewoon hebt, had ik nog niet gezien. Ga gelijk even kijken ;).

      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  10. Hoi Antoinette,

    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik ben even bij jou terug op bezoek geweest en complimenten hoor voor je creaties, ik ben dus ook volger geworden bij je. Ik ben ook maar zo brutaal geweest om me bij de candy in te schrijven, leuk hoor,
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,
      Is niet brutaal hoor, daar is de Candy juist voor :).... dus je hebt groot gelijk. Leuk dat je nu ook volger bent van mijn blog, gezellig en welkom.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  11. Hoi Gerda,
    Ik heb een bestandje gemaakt voor je met foto's en uitleg hoe je mijn logo op jou blog kunt zetten. Is niet zo moeilijk, maar je moet het even weten. Morgen (maandag) zal ik het aan je geven. Het ligt hier al klaar voor je :).
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi ben ook maar volger van jou geworden en ik ga eens een kijkje nemen in je web winkel
    groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria,
      Bedankt dat je nu ook volger bent geworden van mijn blog, super.
      Doe je ook gezellig mee met mijn Candy? Zag wel dat je je had opgegeven, maar nog niet mijn logo van HipHoi op je blog had gezet... of ik kijk er over heen hihi dat kan ook.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  13. Hoi Antoinette!! Wat leuk dat je een berichtje op mijn blog hebt achtergelaten en volger bent geworden, gezellig!!! Natuurlijk ga ik jou nu ook volgen. Leuk dat jouw webwinkel een jaar bestaat!!! Ik ga nu carnaval vieren (ik moet opschieten want iedereen om me heen is zich al aan het verkleden) maar daarna ga ik zeker jouw webwinkel bezoeken. Heel veel succes, ik hoop dat je gauw 50 volgers hebt!!!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wendy,
      En hoe was het Carnaval? Vast erg leuk en gezellig.
      Bedankt dat je nu ook volger bent geworden en ook meedoet met de Candy.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  14. Hallo Antionette, leuk dat je volger bij mij bent geworden en natuurlijk ook bij jou volger geworden, is er ook nog een leuke candy te winnen, we gaan meedoen hoor en reclame maken voor je leuke winkel. Veel succes ermee en groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lenie,
      Gezellig dat je nu ook volger bent van mijn blog, welkom.
      Super dat je ook met mijn Candy meedoet, zag dat mijn logo al een mooi plekje heeft gekregen op jou blog.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  15. Hoi Antoinette...via via kwam ik op je blog en heb me aangemeld als volger...je staat al in mijn sidebar...veel succes met je webwinkel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margreet,
      Wat leuk zeg.... via via op mijn blog :). Gezellig dat je ook volger bent geworden, altijd gezellig.
      Zag inderdaad dat mijn logo al een mooi plekje heeft gekregen op jou blog, super. We zijn er al bijna bij de 50.... dus gaat vast niet lang meer duren.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  16. Hoi Antoinette, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik ga je ook volgen hoor ... in de goede zin van het woord natuurlijk haha. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yolanda,
      Heel erg graag gedaan hoor :) je blog is prachtig en dan vooral je kaarten natuurlijk hihi.
      Doe je ook gezellig mee met mijn Candy? Zou leuk zijn.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  17. Hoi Antoinette,

    Ben ik druk aan het rondneuzen geweest op je site, na via via hier te zijn gekomen.
    Reclame op mijn site gemaakt voor de 50 volgers (ik ben nummer 40), blijkt dat ik niet meer mee kan doen...jammer...
    Ik zal hem nog wel op mijn site laten staan, misschien dat het goed is voor je reclame...

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anreda,
      Wat leuk zeg dat je al op mijn website rond gekeken hebt, altijd leuk om te horen. Binnenkort weer veel nieuwe producten bij HipHoi. Zoek je iets speciaals kun je dit altijd even melden bij mij, dan kan ik kijken om er aan te komen. Altijd fijn om iemand te kunnen helpen. Zag inderdaad dat je volger was geworden en ook mijn Logo van HipHoi op jou blog had gezet. Heb de datum direct veranderd, dus je kunt je naar toevoegen hoor. Uiteraard kun je gewoon nog meedoen, want ik heb nog geen 50 volgers :).
      Groetjes Antoinette

      Verwijderen
  18. Hoi Antoinette,
    wat raar dat ik niet op je profiel kan zien dat je een eigen blog hebt.
    Als ik op je fotootje bij mij klik staat er alleen 'hip hoi'.
    Maar nu kom ik via iemand bij jou terecht. Ik wil nog wel reclame maken hoor. Volger was ik natuurlijk al.
    Doe ik dan nog mee met de candy??
    Groetjes en oh ja 31 februari staat er.... zal wel een vergissing zijn...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne,
      Inderdaad vreemd, ik heb dat ook weleens bij andere mensen. Dan zie ik niet staan dat ze ook een eigen blog hebben, maar via via kom ik dan wel bij hun terrecht.... vreemd!
      Heb de datum aangepast, dus je kunt je naam nog toevoegen hoor. Leuk dat je meedoet.
      Groetjes Antoinette

      Verwijderen
  19. HOihoi,

    Ik ben gezellig volger bij je geworden en heb je candy in mijn sidebar gezet hoor. Hopelijk krijg je er heel snel heel veel volgers bij.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Henriette,
      Wat gezellig... dus bij deze van harte Welkom op mijn blog.
      Super dat je ook meedoet met mijn Candy.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  20. hallo Antoinette, leuk dat je volger bij mij bent geworden, ik heb me ook bij jou aangemeld, zo schiet je aardig op naar de 50 denk ik, je candy heb ik in mijn sidebar gezet, groetjes en veel succes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanette,
      Graag gedaan hoor en jij ook uiteraard bedankt. Welkom op mijn blog.
      Super leuk dat je ook meedoet met mijn Candy.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  21. hallo ik ben wel volger gworden , maar heb zelf geen blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Henny,
      Jammer dat je geen blog hebt, is leuk om te doen hoor.
      Gezellig dat je volger bent geworden.
      Groetjes Antoinette

      Verwijderen
  22. Hoi Antoinette,
    Ik doe graag mee met je candy.
    Ik ben volger geworden en zal een linkje op mijn blog zetten.
    Je kan mijn blog ook volgen en meedoen met mijn give away als je wil.

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Deborah,
      Bedankt dat je volger bent geworden. Ga ook zeker even bij jou kijken.
      Zou jij jou naam ook nog even hierboven willen invoeren met de link naar jou blog.
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  23. Nog maar 1 volger te gaan en dan zit je al weer aan de 50 volgers!
    Hopelijk komen daar nog vele volgers bij.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

HipHoi DT creatie - PL kaartjes zelf maken

Hallo allemaal, Vandaag weer een HipHoi DT creatie van mij: www.hip-hoi.nl Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de groene Mixed Media serie van Studio Light, de mini doosjes Distress Inkt in 3 kleurtjes, en een tekst achtergrond stempel van Carabelle Studio.  Voor onze lieve hond Bella ben ik bezig met een PL album te maken. Hoe gaaf is het om foto’s vanaf pup in een mooi album te plakken en hier iets moois van te maken. Nu vond ik het helemaal leuk om er ook eigen gemaakte Project Life kaartjes tussen te gebruiken.  Je kunt dan naar eigen smaak en stijl je kaartjes maken, niets is leuker natuurlijk.  Wat heb ik zoal gebruikt: 2 soorten mask stencils van de groene mixed media serie van Studio Light. De bloemenmask is een A5 stencil en hier te shoppen: https://www.hip-hoi.nl/a-50199073/studio-light-mixed-media/mask-stencil-a5-mixed-media-nr-15-maskmm15/ De ruitenmask is een A4 stencil en hier te shoppen: https://www.hip-hoi.nl/a-49907245/studio-light-mix

HipHoi DT creatie - Art Journal met Studio Light & Oxide

Hallo allemaal, Vandaag heb ik weer een leuke creatie mogen maken als HipHoi DT lid. Deze keer weer een creatie in mijn Art Journal. Zelf ben ik erg blij met een Art Journal, je kunt hierin allerlei artikelen uitproberen.  Nu heeft Studio Light onwijs leuke en mooie mixed media producten op de markt gebracht, daar ben ik dus ook mee aan de slag gegaan.  Dit is mijn uitwerking geworden.  Deze producten heb ik gebruikt van Studio Light. Uiteraard kun je de artikelen bestelling bij HipHoi: https://www.hip-hoi.nl/c-4150585/studio-light-mixed-media/ De pagina heb ik gemaakt met de geweldige Distress Oxide inkt. Wat is het toch een feestje om hiermee te werken. Lekker spelen met inkt en water.  Uiteraard is de Oxide inkt ook via HipHoi te bestellen: https://www.hip-hoi.nl/c-3848895/distress-oxides/ De linker pagina van mijn journal. Wil je ook een journal bestellen, uiteraard kan dit ook bij HipHoi:  https://www.hip-hoi.nl/c-3879114/creative-journal/ De rechter pagina van mijn journal. Bij d

HipHoi kit - september

Hallo allemaal, In september is er weer een super leuke HipHoi maandkit uitgekomen. Deze keer met de titel "Pink Rockabilly". Uiteraard heb ik een leuk inspiratie voorbeeld voor jullie gemaakt met deze kit.  Hopelijk krijgen jullie nu nog meer ideetjes wat je allemaal kunt maken met deze kit.  Heb je deze kit gemist? Hij is nog te bestellen, los of als abonnement.  Bij deze de directe link voor de losse kit: https://www.hip-hoi.nl/a-49540687/hiphoi-kits/pink-rockabilly-hiphoi-kit-september-2017-los/ Toch liever een abonnement? Mail ons dan even: info@hip-hoi.nl Zoals jullie zien heb ik ook de fuse gebruikt. Vergeet hem gewoon af en toe te gebruiken en dat is zonde. Vandaar nu weer uit de kast gepakt en aan de slag gegaan ;).  Bij het pakket zitten leuke tekstballonen van het leuke merk: Dutch Doobadoo. Heb mijn mini Distress inktjes erbij gepakt en de teksten een kleurtje gegeven. Zo kun je ze de kleur geven dat het best bij jou project past en dat is leuk. Uiteraard is zijn